2009. gada 16. decembris

#8

RĪGA, 16.12.09. Nē, es neesmu pārskaitījies. Ieraksts #7 vakar tika iesākts, bet nebija spēka to pabeigt, jo pamatīgi izbesījos. Lai nu kā, es sāku rakstīt par krīzi Radio SWH un notikumiem, kas dara mani bažīgu par šīs radiostacijas nākotni. Jāpiebilst, ka SWH es klausos jau desmit gadus, un radio ir liela nozīme manā dzīvē, es savā ziņā esmu uzaudzis kopā ar to. Bet par to citreiz.

Šodien ir jau kāda ceturtā aukstā diena, kas man ne visai tīk, jo auto skrūvēšana pie šādiem grādiem atceļas... Tāpat arī no rītiem ir šausmīgi auksti. Dīzelītis uzsilst lēni, un pie kaut cik silta gaisa no krāsniņas es tieku tikai tad, kad esmu ticis līdz Tēriņu un Graudu ielas krustojumam, tas ir aptuveni pusceļš līdz darbam. Tāpēc es vakar Rimi iegādājos sēdekļa sildītāju, kurš darbojas no piepīpētāja ligzdas. Un tas ir super! Reāli jau varam runāt par kaut kādu komfortu, cik nu vispār pirmais golfiņš un komforts ir savienojami jēdzieni.

Es esmu nonācis pie secinājuma, ka cilvēkam ir nepieciešami vismaz trīs automobiļi. Normāls vidējās klases automobilis sliktiem laika apstākļiem, kabriolets vasarai un kāds autiņš, kam, tā sacīt, piesiet dvēseli un pavizināties brīvdienās.

Vēl šodienas prieks ir tāds, ka beidzot saņēmu 29. augustā pasūtināto Smashing Book. Ar šo grāmatu vispār ir saistīta vesela epopeja. Kas gribēs - info atradīs. :) Grāmatā ir diezgan bagātīgs info par to, kas tīmeklī ir kruti un kas nav. Izlasīšu ar interesi. Varbūt arī uzrakstīšu kādu atsauksmi.



Vēl interesantas lietas notiek darbā. Ja līdz šim es tur biju cilvēks universālais, kurš risina visas tīmekļa lietiņas, tad jau samērā drīz mēs pieņemsim darbā vēl vienu cilvēku, kurš nodarbosies ar programmēšanu. Tas nozīmē, ka es varēšu nodarboties ar radošiem jautājumiem. Domāt visādas fīčas un koncepcijas, bīdīt mākslu utml. Tas ir reāli forši! :) Tāpat arī sāksim vienu jaunu projektu. Un sākt kaut ko jaunu man ļoti patīk... :) Iespējams, līdzīgi kā @onkulis iegādāšos zīmēšanas bloku un guaša krāsas.

Turieties! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru