2009. gada 29. decembris

#15

RĪGA, 28.12.09. Šorīt otrreiz devos uz darbu ar vilcienu, viss kā parasti (iepriekšējo reiz). :D Nu jā, no rīta sanāca ausīs nedaudz paklausīties Latviešu radio (jo iecienītais SWH netīkami čarkstēja), kur es izdzirdēju gurpas PER jauno hitu Nevar Būt. Lai gan mani īpaši nesaista minētā grupa, man ir prieks par to, ko čaļi ir savā vecumā sasnieguši. Malači.

Nu lūk, darbā visu dienu ņēmos ar PDF dokumentu ģenerēšanas skriptu uzlabošanu, kaut kas jau sanāca, ieguvums būs arī tīri praktisks - šur un tur samazinājām burtus un saspiedām vairāk info uz lapas, ietaupīsies papīrs. GO GREEN, jou!

Vēlāk nedaudz pačatoju skype ar Kārli un Jēkabu, turklāt ar pēdējo nedaudz parunājām par autiņiem, jo situācija ir tāda, ka es pamazām meklēju sev jaunu braucamrīku. Protams, visu pacilāto noskaņojumu ātri vien paspēja sačakarēt Valdis Dombrovskis un viņa banda, jo par automobiļiem, kuri mani interesē, gadā ir jāmaksā 75Ls. Principā par neko.

Laikam Valdiņš grib, lai es turpinu kratīties apkārt kaut kādā mazā kastītē. Reāli es piedāvāju viņam tādā iesēsties un iebraukt Daugavā, un tur arī palikt.

Ok, tas nu tā. Protams, latvietis jau vienmēr atradīs kaut kādu iespēju, kā kaut ko nolaist pa kreisi. Nu lūk, tāpēc es sāku pastiprināti interesēties par IK dibināšanu kaimiņzemē Lietuvā.

Plāns ir:

1. Reģistrēt IK Lietuvā

2. Šobrīdējā LV IK (man tāds ir) darbību iesaldēt un strādāt ar LT IK

3. Iegādāties Lietuvā auto un reģistrēt to LT IK

4. Iznomāt minēto auto no LT IK man kā LV pilsonim un citiem, kam nu vajadzēs. Tas ir vajadzīgs, jo mūsējie centās nogriezt iespēju vadīt ārzemēs reģistrētu auto.



Reāli ir jēga to darīt tad, ja 2. un 3. punktā izdodas kaut ko iegūt (ietaupīt), saglabājot nosacītu legalitāti tam visam. Pagaidām es neņemos apgalvot, ka tas ir mega izdevīgi, bet esmu uzsācis meklēt info un uzrakstījis pāris meilus braļuku iestādēm ar mani interesējošajiem jautājumiem.

Cik man zināms, Lietuvas Auto Reģistra (Regitra) pakalpojumi ir krietni izdevīgāki (nav ikgadējās nodevas, apskate reizi divos gados) nekā CSDD, turklāt šobrīd izskatās, ka arī Lietuvas uzņēmumu reģistra pakalpojumi ir lētāki, jo tur nodibināt IK, pēc manā rīcībā esošās informācijas, maksā 107Lt, kas ir aptuveni 22Ls, kamēr pie mums šāds pakalpojums maksā vismaz 50Ls.

Nu lūk, turpinu meklēt info un par tālāko procesu apņemos ziņot. Čīrz. ;)

2 komentāri:

  1. piedeklarējies Lietuvā un pēc kādiem 5 gadiem kā pavalstnieks varēsi pretendēt uz pilsonību ;) man tā liekas pēdējā laikā daudziem tāda doma ir bijusi :D

    AtbildētDzēst
  2. Man tā Lietuva kā tāda tā ne visai, bet paskatoties uz auto cenām un visām citām izmaksām, domas nedaudz mainās un parādās kaut kāda iecietība.. :)

    AtbildētDzēst