2009. gada 10. decembris

#4

RĪGA, 10.12.09. Nu tad tā. Šodiena - nekas speciāls, lai gan rīts iesākās cerīgi. Cerīgi tāpēc, ka manā kabinetā regulāri lidoja ārā drošinātāji (mums gandrīz katram kabinetam savi), tas bija kā zīme, ka, varbūt, sanāks atpūsties. Bet nekā. Atklājās ka tos sita ārā elektriskā ūdens kanna, kas atradās "virtuvē", ar kuru mans kabinets ir uz vienas līnijas.

Vēlāk turpinājās darbs un es pagodināju savu mīļāko radiostaciju ar veseliem četriem tvītiem, kas visi arī izskanēja ēterā. Pirmajos divos es paudu atbalstu Johny Salamander ieskaņotajai pusdienu himnai. Tas gabals, nu tāds, nekas īpašs, drīzāk Latvijas Radio 2 formāts, bet mani kaut kā uzrunāja. Nu Jūs zināt to sajūtu, kas rodas dzirdot "Uzsniga sniedziņš balts" vai "Princesīti", nu kaut kas līdzīgs ir arī Jāņa gabalā, kaut kāds jauks naivums, kaut kas vienkārši foršs.

Nu jā, un atlikušajos divos tvītos es informēju Arti Volfu par to, kuras grupas ir normālas. :D









Vēl šodien iepriecināja TopGear ar to, ka savā lapā bija iemetuši superīgu video, kas veltīts rallija B Grupai.



B Grupa rallijā pastāvēja no 1982. līdz 1986. gadam, un tā bija īpaša ar to, ka automobiļiem praktiski nebija jaudas ierobežojumu, kas nozīmē, ka B grupā sacentās viss autoindustrijas zieds, viss, ko tolaik spēja izbūvēt.

Papildus info: http://en.wikipedia.org/wiki/Group_B


Tas it kā viss.

2 komentāri:

  1. a artis nezinaaja , kas ir normaalas grupas ? :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu tur bija jautājums, kādi ir gada labākie albumi. Es pateicu, ka neko nezinu, klausos radio, bet labas grupas ir augstāk redzamās. ;D

    AtbildētDzēst