2010. gada 17. februāris

#27

RĪGA, 16.02.10. Labvakar! Pēdējās dienās esmu sācis domāt par darbiem un, lai poētiskāk izklausītos, arī darbarīkiem. :) Viss sākās ar to, ka es vakar devos uz HS Motorsports darbnīcu, lai tur manam auto tiktu nobalansētas riepas un nomainīti daži ventiļi, kuri bija visai viltīgi sākuši laist no riepām ārā gaisu.

Skatoties uz rosību darbnīcā, sākās baigās pārdomas par to, kāda ir jēga tam visam, ar ko mēs ikdienā nodarbojamies, un kāds ir tā visa sausais atlikums. Proti, servisā čaļi reāli strādā, notiek reāls darbs, kam ir reāls rezultāts... Saremontēts auto, kaut kas uzstādīts vai nomainīts. Nu kaut kā tā.

Bet ko ikdienā daru es un vēl milzīgs skaits cilvēku, kas dienu no dienas sēž pie kompjiem? Mēs ražojam failus un informāciju, kaut ko abstraktu un netaustāmu, ko vienā mirklī var likvidēt ar dažu taustiņu kombināciju.

Lai gan man tiešām patīk mans darbs un man ir skaidri mērķi tajā, aizvien biežāk nonāku pie domas, ka dikti gribētos kādu brīdi arī ko taustāmu padarīt. Varbūt nāk tas vecums, kad jāķeras pie tā ozola stādīšanas un tā tālāk? :)


Cat Stevens - Father and Son

Vēl es aizvakar kaut kā spontāni iegadājos kārtējo domēnu, šoreiz šķiet, ka samērā foršu, to izmantošu profesionālām vajadzībām, jo tagad ir tas brīdis, kad man tas šķiet vajadzīgi. Tāpat samērā īsā laikā uzdizainēju sev kaut kādu nebūt vizītkarti. Nezinu, kas no tā sanāks, bet atkal ir pāris idejas un tā... :)


Autors - Nick Campbell / http://tinyurl.com/yffe2qj

Vispār gribas darboties un darīties. Nesen atradu augstāk redzamo ieteikumu. Patiesībā ģeniāli, un strādāšana pa lēto ir galīgi garām, tas man jau tā kā kādu brīdi bija skaidrs. Vajadzētu mēģināt apņemties šo principu ievērot. Šajā sakarā esmu apņēmies vienai foršai grupai piepalīdzēt pie lapas izveidošanas, gluži for free, paskatīsimies, kas tur iznāks. :)

Un ja nu arī Tev ir kāda ideja vai vajadzība pēc forša interneta projekta, padod ziņu! Padomu noteikti neliegšu, un varbūt mums sanāk kas interesants. Laikam tuvojas pavasaris un trakoti gribas paveikt kaut ko labu...


Turiet rajonus un savus tuvākos! ;)

R.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru