2010. gada 2. februāris

#22

RĪGA, 02.02.10. Labsvakars! Tātad šodien bija varen sniegota dieniņa, kas iesākās ar auto rakšanu ārā no sniega un mēģinājumu kustēties pa manu piesnigušo ielu. Ieskrējienā ir spēks, un galvenais ir nebremzēt. Vakarpusē gan ar ieskrējienu nedaudz pārcentos un pēc samērā ilgas parkošanās un sniega rakšanas, sanāca tā kā iebraukt kupenā. :D Ārā rakšos rīt vai arī braukšu ar vilcienu, tad jau redzēs.


Viena lieta, kas mani patiešām kaitina, ir atsevišķu cilvēku sajūsmināšanās par to, ka ceļi nav tīrīt un ielas esot tukšākas. Es saprotu, ka nevar visu notīrīt, saprotu to, ka Rīgas Domē par ceļiem lemj idioti un tā tālāk, es par to īpaši nečīkstu, bet slavināt šo neizdarību un priecāties, ka citiem cilvēkiem tiek čakarēta ikdiena, ir visai stulbi. Protams, visbiežāk par šo situāciju sajūsmā ir cilvēki bez nopietnas nodarbošanās.

Nu kaut kā tā.

Visādi citādi šodien bija forša diena, jo es pārvācos uz citu kabinetu. :) Ja līdz šim es strādāju kaut kādā 11m2 plašā telpā bez logiem, tad tagad esmu pārvācies uz izmēros krietni lielāko telpu, kuru dalu ar vēl aptuveni pieciem vai sešiem cilvēkiem, tā saukto pārdošanas komandu, turklāt tur ir veseli divi normāla izmēra logi.

Šodien arī beidzot jutu kaut kādas pārmaiņas savā ikdienas darbā, jo neko īpašu neuzprogrammēju, bet manis pārraudzītā interneta risinājumu daļa gan strādāja varen produktīvi, turklāt esmu meties iekšā mūsu jaunajā projektā un pagaidām esmu tajā fāzē, kad tas viss šķiet šausmīgi forši un interesanti. Šādu situāciju ir jāķer ciet un jāizmanto, jo iesākt lielas lietas man ļoti patīk. Ar to pabeigšanu gan gadās visādi. :D



Kaut kā tā. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru