2010. gada 14. februāris

#25

RĪGA, 14.02.10. Sveiki! Iespējams, jums šķiet dīvaini, kāpēc es katras ziņas sākumā uzrakstu RĪGA un datumu. Pirmkārt tāpēc, ka manī ir naiva cerība, ka kādreiz es veikšu kādu bloga ierakstu arī no kādas citas vietas, otrkārt, tas izskatās baigi nopietni (tātad stilīgi), jo tāpat dara arī LETA, BBC un visi pārējie šīs zemes mediju monstri.


Šīs nedēļas notikums Nr. 1, visticamāk, ir piektdien atklātās XXI Ziemas Olimpiskās spēles. Kā jau vairāki cilvēki izteicās tviterī, es pievienojos domai par to, ka Olimpisko spēļu atklāšanas ceremoniju nevajadzētu komentēt sporta komentētājiem, jo tas tomēr lielā mērā ir kultūras pasākums, kas sporta komentētājiem ne vienmēr ir līdz galam saprotams. Tā kā šādam uzvedumam scenārijs noteikti ir sagatavots iepriekš un pieejams, tad patiesībā to varētu komentēt vienkārši cilvēks ar foršu balsi, es piedāvāju nākošreiz to darīt Harijam Spanovskim no Hameleonu rotaļām.

Otra lieta, kas mani pārsteidza Olimpisko spēļu sakarā bija LTV žurnālista Armanda Tripāna paziņojums raidījumā Olimpiāde.lv. Proti, izrādās, ka visus Vankuveras OS videomateriālus aizsargājot nopietnas autortiesības, un kaut kas tur rūpīgi raudzīšoties, lai tīmeklī netiktu publicēti spēļu video.

Tas ir vienkārši stulbi. Īpaši jau tad, ja runājam par tādu no komercijas relatīvi brīvu pasākumu kā Olimpiskās spēles. Es saprotu, ka televīzijas kanāliem tā ir cīņa par auditoriju, bet kāds tam sakars ar blogeriem un citu mājaslapu turētājiem?

Tas kaut kā atsauca atmiņā AKKA/LAA aktivitātes saistībā ar YouTube, eh, jau gandrīz gads apkārt... Kā tas laiks skrien. :) Rekur leģendārais video, kurā Latvija pirmoreiz ieraudzīja Agnesi Kārši, kura ātri vien kļuva par sava veida slavenību Latvijas internetā, maza deva nostaļģijas.


Kas vēl? Ā, man ir maziņš prieciņš par to, ka LTV7 savā pašreklāmā ir izmantojuši manu mīļāko Manic Street Preachers dziesmu. Tas ir savā ziņā forši. :)


Vēl es dzīves sakārtošanas nolūkos esmu atteicies no garāžas un ceru, ka šodien tiks savākts arī mans apdauzītais pirmais Golfiņš. Vēl šodien krāsoju gāzes balonu, ko likšu SAABā. :)

Oki, turaties. ;)

P.S. Sveiciens tiem, kam šodien svētki! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru